سورج گرہن پاکستان میں 2024 تاریخ اور وقت

Ayesha Ali

Updated on:


 

آسمانی اسٹیج پر، سورج اور چاند اپنی ڈرامائی کوریوگرافی کی تیاری کرتے ہیں کیونکہ زمین سورج گرہن کے سب سے ناقابل یقین آسمانی واقعات میں سے ایک کی گواہ ہے۔ فلکیات کے شائقین اور عام عوام یکساں طور پر، پوری دنیا میں، اس کائناتی دعوت کے دیکھنے کا بے تابی سے انتظار کر رہے ہیں۔ ہماری داستان میں، ہم سورج گرہن کو دریافت کرتے ہیں جو 8 اپریل 2024 کو پاکستان میں آسمان اور لوگوں کے دلوں کو اپنی لپیٹ میں لے لے گا۔

سال 2024 کا پہلا مکمل سورج گرہن 8اپریل کو ہوگا

8 اپریل 2024 کو ہونے والا سورج گرہن بین الاقوامی پانیوں کو نظرانداز کرتے ہوئے مکمل طور پر ریاست ہائے متحدہ امریکہ پر اپنا سایہ ڈالنے کے لیے تیار ہے۔ نیوو لاریڈو، میکسیکو سے لے کر نیو فاؤنڈ لینڈ، کینیڈا تک، ناظرین ایک ایسے تماشے کا مشاہدہ کرنے کے لیے تیار ہیں کہ سائنس کے وعدے دن کو لمحاتی رات میں بدل دیں گے۔ اپنے آسمانی تماشے کے ساتھ، چاند گرہن فلکیات کو ایک قسم کی یاترا کی طرف اشارہ کرتا ہے، جو کائناتی اشتراک کے ایک لمحے کے لیے اندھیرے میں ان کی رہنمائی کرتا ہے۔

پاکستان میں 2024 میں کتنے سورج گرہن ہوں گے؟


8 اپریل کو، سال کا پہلا مکمل سورج گرہن مکمل ہونے کا راستہ دکھاتے ہوئے آسمانوں کو اپنی گرفت میں لے گا۔ سورج کے پورے چہرے کو روکنے کے لیے چاند کے صحیح مقام پر ہونے کے ساتھ، یہ واقعہ ایک یادگار، مختصر ہونے کے باوجود، تاریکی کا دور پیش کرے گا۔ یہ زمین کے ایک حصے سے نظر آئے گا اور پاکستان میں مکمل طور پر نظر نہیں آئے گا۔ یہ آسمانی واقعہ بحر الکاہل سے شروع ہوگا، اس کا سایہ پورے امریکہ میں پڑے گا، اور بحر اوقیانوس میں ختم ہوگا۔


سالانہ سورج گرہن 2 اور 3 اکتوبر کو ہوگا، جو سال کا آخری سورج گرہن ہوگا۔ اس بار، چاند زمین سے بہت دور ہو جائے گا، ایک ‘Annulus’ اثر یا ‘Ring of Fire’ پیدا کرے گا۔ یہ چاند گرہن پاکستان سے نظر نہیں آئے گا، لیکن توقع ہے کہ جنوبی اور شمالی امریکہ، بحرالکاہل کے کچھ حصوں، بحر اوقیانوس اور یہاں تک کہ انٹارکٹیکا میں بھی مختلف ادوار کے لیے نمایاں طور پر نظر آئے گا۔
2024 کے چاند گرہن دلچسپ واقعات ہوں گے، جن میں سے ہر ایک اپنی الگ خصوصیات کا حامل ہوگا اور سائنسی تحقیقات، ثقافتی تہواروں، اور سب سے بڑھ کر، کائناتی بیلے کی یاد دہانی جو انسانیت کو حیران کیے ہوئے ہے۔

سورج گرہان کِدھر کِدھر دکھائی دے گا۔

تاریخقسممرئیتدورانیہ
8 اپریل 2024مکمل سورج گرہنمیکسیکو، امریکہ، کینیڈامقام کے لحاظ سے مختلف ہوتا ہے۔
اکتوبر 2-3، 2024کنارہ دار سورج گرہنجنوبی/شمالی امریکہ، پیسیفک، اٹلانٹک، انٹارکٹیکا۔مقام کے لحاظ سے مختلف ہوتا ہے۔

کیا توقع کریں: 2024 کا سورج گرہن


اپنی نگاہیں آسمانوں پر رکھیں کیونکہ 2024 کا اگلا سورج گرہن ایک ناقابل فراموش تجربے کا وعدہ کرتا ہے۔ مکمل سورج گرہن کی مکمل رونق دنیا کے مختلف حصوں سے نظر آئے گی، جو سورج، چاند اور زمین کو ایک نایاب آسمانی سیدھ میں دیکھنے کا ایک ناقابل فراموش موقع فراہم کرے گی۔ یہ خاص چاند گرہن 8 اور 9 اپریل کو ہونے والا ہے اور یہ یورپ اور شمالی امریکہ جیسے خطوں پر ایک رفتار کا پتہ لگائے گا، جہاں تک آرکٹک اور بحر اوقیانوس تک پہنچے گا۔
اکتوبر 2024 میں، سال کے سورج گرہن میں سے دوسرا، ایک کنارہ گرہن، اپنا سیلوٹ جنوبی اور شمالی امریکہ پر ڈالے گا، اس کا دائرہ انٹارکٹیکا تک پھیلے گا۔ ہر چاند گرہن ایک منفرد شان و شوکت پیش کرتا ہے، جس میں کنڈلی قسم آگ کا اثر پیدا کرتی ہے کیونکہ چاند، زمین اور سورج کے درمیان سے گزرتا ہے، سورج کے کناروں کو دکھائی دیتا ہے۔

نتیجہ


2024 کا آنے والا سورج گرہن کائناتی شان و شوکت کے ایک لمحے میں آسمانی اجسام اور زمینی مبصرین کے یکجا ہونے کی علامت ہے۔ اگرچہ پاکستان کے آسمان اس کی براہ راست موجودگی سے خوش نہیں ہوں گے، یہ تقریب عالمی اتحاد، بین الاقوامی تعاون اور سائنسی دریافت کے جشن کا موقع فراہم کرتی ہے۔
حیرت زدہ ہونے کے لیے تیار ہوں، چاہے وہ مکمل ہونے کی راہ سے ہو یا عالمی فلکیاتی برادری کے مشترکہ تجربات اور وسائل کے ذریعے۔ جیسا کہ ہم آسمانوں کی طرف ایک اتفاق کے ساتھ دیکھتے ہیں، 2024 کا سورج گرہن بلاشبہ انسانی تجربے کی ٹیپسٹری پر ایک انمٹ نشان چھوڑے گا، جو ہمارے وجود کی وضاحت کرنے والے آسمانی اجسام کے ہم آہنگ رقص کے ثبوت کے طور پر کام کرے گا۔


 

Leave a Comment